e-Loket Burgerzaken: Mijn dossier bij het Rijksregister 

Mijn DOSSIER is de toepassing waarmee u uw persoonlijk dossier in het Rijksregister kan raadplegen.
Met de toepassing Mijn DOSSIER bespaart u tijd en geld!

Dankzij Mijn DOSSIER kan u:

  • uw in het Rijksregister geregistreerde gegevens nakijken,
  • fouten signaleren,
  • uw contactgegevens meedelen,
  • controleren welke instanties uw persoonlijke gegevens geraadpleegd hebben tijdens de voorbije zes maanden,
  • elektronische attesten downloaden of afdrukken, waar u zich ook bevindt.

Om toegang te krijgen tot de toepassing Mijn DOSSIER, moet u eerst een kaartlezer installeren met de gepaste software:
https://eid.belgium.be/nl

Daarna krijgt u toegang tot Mijn DOSSIER door middel van uw eID en uw PIN-code op de site https://mijndossier.rrn.fgov.be/. Om uw identiteit te controleren, wordt uw PIN-code gevraagd.

Voor meer informatie over de toepassing Mijn DOSSIER, kan u terecht bij de Helpdesk van de Algemene Directie Instellingen en Bevolking:

Helpdesk Belpic
Tel.: 02 518 21 16 - helpdesk.belpic(at)rrn.fgov.be

 
Dienst Bevolking
Viviane Muësen - Ria Dobbelaere
Greet De Backer - Wilfried Van Den Eynden - Ana Chitchyan
e-mail: bevolking@wijnegem.be
telefoon: 03 288 21 40 fax: 03 288 21 49
Turnhoutsebaan 422, 2110 Wijnegem
Openingsuren:

maandag t.e.m. vrijdag:
van 8.30 u. tot 12.00 u.

donderdagavond:
van 18.00 u. tot 21.00 u.
Opgelet:
(identiteitsdocumenten, reispassen en rijbewijzen tot 20.15 u.)